Buletin informativ în conformitate cu art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001

a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Chiojdu, judetul Buzău ;

b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Chiojdu, judetul Buzău;

b1) Organigrama institutiei
b2) Regulamentul de organizare si functionare

Programul de functionare: 

  • Luni – Joi: 8:00 – 16:00
  • Vineri: 08:00 – 13:00

 

Program de audiente:

  • Primar : NEAMȚU GHEORGHE – Marti si Joi între orele 9:30 – 11:00 și 13:00 – 15:00
  • Viceprimar : LAZAR GHEORGHE – Luni si Vineri între orele 9:30 – 11:00 și 13:00 – 15:00
  • Secretar : GHERGHICEANU DANIELA – Miercuri și Vineri între orele  9:00 – 13:00

c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comunei si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public:

Conducerea Primariei comunei  :

  • Primar : NEAMȚU Gheorghe
  • Viceprimar : LAZĂR Gheorghe
  • Secretar : GHERGHICEANU Daniela

Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public: 

  • BUDILEANU Elena – Consilier juridic superior
  • Telefon: 0238.799.618 / 0238.799.500
  • E-mail:primariachiojdu@yahoo.com

d) Coordonatele de contact

  • Denumire: Primaria comunei Chiojdu , judetul Buzău ;  
  • Adresa : localitatea. Chiojdu, com. Chiojdu, Jud. Buzău, Romania 
  • Telefon : 0238.799.618
  • Fax : 0238.799.500
  • Email : primariachiojdu@yahoo.com
  • Pagina de internet : www.comunachiojdu.ro

e) Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil.

f) Lista cuprinzand documentele de interes public

g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii

h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate